Wyszukiwarka
Rajd internautów

FELIETON Z  III OGÓLNOPOLSKIEGO RAJDU INTERNUTÓW SUDETY 2003
28-29 czerwca 2002 r.

28 czerwca o godz. 8:00 spotkaliśmy się wszyscy obok Domu Zdrojowego w Lądku Zdroju. Każdy uczestnik otrzymał torbę firmową Powiatu Kłodzkiego wraz z koszulką rajdową, plakietką, materiałami reklamowymi Ziemi Kłodzkiej i Uzdrowiska Lądek Zdrój oraz mapką 101 Atrakcji Ziemi Kłodzkiej
Uczestnicy rajdu przybyli m.in. z Warszawy, Wrocławia, Koszalina, Płocka, Mogilna, Lublina, Piotrkowa Tryb.  Bydgoszczy, Częstochowy, Sandomierza, Zgierza, Kłodzka, Bolesławca, Sosnowca itd...
Wyruszyliśmy na trasę Rajdu wiodącą w kierunku miejscowości Wrzosówka prowadzeni przez Przewodników Sudeckich skąd piękny widok na Masyw Śnieżnika. O 12.00 dotarliśmy na szczyt Borówkowej (900 m) gdzie mieliśmy krótki postój i objadaliśmy się borówkami, których było mnóstwo (stąd nazwa góry). Zeszliśmy potem na przełęczy Różaniec i przez Orłowiec i Wojtówkę wróciliśmy do Lądka Zdroju.
Wieczorne ognisko o godz. 19:00 – część oficjalna. Pośród zebranych rozlosowano  komplety nagród przekazanych przez miesięcznik ENTER,  piękne wzory z marmuru ufundowane przez Przedsiębiorstwo „Biała Marianna” (www.bialamarianna.pl), bilety na kolej krzesełkową na Czarną Górę, pamiątki z Lądka Zdroju oraz koszulki i czapki firmowe www.sudety.info.pl. Hitem ogniska był wyśmienity bigos z młodej kapusty, którego cały duży gar zniknął dosłownie w oczach.

29 czerwca wyszliśmy w kierunku Radochowa – malowniczej wsi i stąd na górę Cierniak gdzie w pięknej kaplicy mieszka pustelnik. Następnie udaliśmy się do Jaskini Radochowskiej, którą kolejno zwiedzaliśmy w kaskach na głowach z latarkami. Przy jaskini ognisko, kiełbaski, napoje i extra jazda samochodami trerenowymi po okolicznych lasach i łąkach – wspaniałe ekstremalne przeżycie dla każdego z uczestników. W Lądku Zdroju przed Sanatorium „Wojciech” zakończenie rajdu i pamiątkowe zdjęcia.

Na pamiątkę III Rajdu – organizatorzy ufundowali pamiątkową tablicę marmurową, która została umieszczona na budynku Willi „Cecylia” w Lądku Zdroju, gdzie mieliśmy noclegi.

Organizatorzy rajdu:
Internetowy Informator Turystyczny www.sudety.info.pl
Ewa Konopka ewa@sudety.info.pl
Rafał Kurczyna rafal@sudety.info.pl
Roman Kaczmarczyk romek@sudety.info.pl

serdecznie dziękują wszystkim obecnym na rajdzie za uczestnictwo i wspaniałą atmosferę i zapraszają w przyszłym roku na IV Ogólnopolski Rajd Internautów SUDETY 2004.

Uczestnicy i organizatorzy dziękują sponsorom za pomoc w realizacji naszego rajdu

III Ogólnopolski Rajd Internautów SUDETY 2003

wszystkich zdjęć: 60

Możesz używać klawiszy strzałek w lewo (←)
i w prawo (→) do nawigacji zdjęć.